Acest site foloseste cookie-uri pentru functionarea site-ului, care nu pot fi dezactivate si cookie-uri pentru analiza traficului, pentru care avem nevoie de acordul dumneavoastra Detalii

Accept cookie-uri Nu accept cookie-uri

Facebook

Promovarea B2B pentru Angrosisti si Distribuitori


10-07-2015

promovareB2BPromovarea unei afaceri care are ca actvititate comertul cu ridicata prezinta provocari diferite de cele intalnite de firmele de retail care vand direct consumatorului final. Companiile care vand produse si servicii in regim de en-gros catre retailerii parteneri, in mod normal trebuie sa aiba o promovare cu circuit inchis, protejand identitatea si preturile de clientii retailerilor printr-o politica de marketing si publicitate exclusiv business-to-business(B2B). Atunci cand consumatorii finali reusesc sa cumpere direct de la angrosist, iar preturile si ofertele acestuia sunt vizibile pentru publicul larg, atunci angrosistul respectiv isi poate pierde din credibilitate in fata retailerilor parteneri, iar imaginea acestuia pe piata de en-gros poate fi afectata.  Din fericire, exista metode de promovare B2B astfel incat anumite detalii si informatii sa fie protejate de publicul larg.

Pasul 1

Inregistrati compania in organizatii de afaceri si asociatii comerciale. Aceste organizatii comerciale obisnuiesc sa publice ziare sau reviste de afaceri, website-uri si alte publicatii care au spatiu pentru reclame, destinat companiilor cu activitate business-to-business.  Aceste publicatii au rolul de a conecta companiile intre ele in scopul unor parteneriate B2B, avand un public bine defint, printr-o promovare directa prin posta, prim email sau abonamente online oferite exclusiv companiilor.

Pasul 2

Utilizati promovarea prin posta. Trimiterea de materiale publicitare direct prin posta a fost printre primele metode utilizate de companii pentru promovarea B2B, inainte sa apara internetul, si inca este o metoda foarte utila si folosita la scara larga. Folosind posta directa va permite sa trimiteti ofertele direct companiilor cu care doriti sa colaborati.

Pasul 3

Inregistrati-va pe retelele de socializare si restrictionati accesul la profilul companiei doar pentru reprezentantii legitimi ai unor companii. Prin retelele de socializare puteti intra in contact cu un numar mare de potentiali clienti din intreaga lume, puteti comunica foarte usor cu acestia si sa faceti schimb de informatii si date de contact pentru a incepe o relatie comerciala.

Pasul 4

Creati website-ul companiei care sa ofere acces total la informatii doar utilizatorilor care si-au creeat cont de comerciant ca si reprezentant al unei companii. Desi este mai usor sa va promovati prin site-urile de socializare, un website propriu permite un control mult mai mare asupra design-ului si un spatiu nelimitat pentru a publica informatii despre firma, imagini, reclame, lista de preturi si alte detalii despre produsele si serviciile oferite.

Inregistrati website-ul in directoarele si portalurile B2B destinate angrosistilor si distribuitorilor. Aceste portaluri B2B in mod normal trebuie sa accepte la inregistrare doar companiile care vand en-gros si desfasoara activitatea comerciala B2B. In acelasi timp informatiile despre companiile inregistrate trebuie sa ajunga doar la comercianti/retaileri. In acest scop administratorul portalului trebuie sa informeze clar utilizatorii sau sa restrictioneze accesul la datele de contact ale angrosistilor si distribuitorilor doar utilizatorilor care au cont de comerciant.(daca sunteti angrosist sau distribuitor va puteti inregistra pe www.topfurnizori.ro)

Pasul 5

Creati o lista de email-uri. Trimiterea de email-uri este o alta metodata de marketing direct, folosita de distribuitori si angrosisti pentru promovarea business-to-business. Campaniile de email marketing va ajuta sa tineti la curent companiile partenere cu noile oferte dar si sa contactati noi potentiali clienti, si toate acestea la costuri destul de mici.  

Pasul 6

Luati legatura prin telefon sau vizitati direct retailerii cheie care va pot deveni clienti. Aceste metode pot dezvolta relatii comerciale mai stranse, unii retalieri apreciind efortul si atentia oferita din partea furnizorului.  

Pasul 7

Cumparati spatiu de reclama in revistele si ziarele de afaceri, atat in presa scrisa cat si cea online. De obicei aceste reviste si ziare au ca cititori persoane din mediul de afaceri care va pot deveni clienti.

Pasul 8

Participati la targuri si expozitii comerciale. Este o metoda foarte eficienta prin care puteti intra in contact cu potentiali clienti, dar in acelasi timp puteti afla mai multe informatii si despre concurenta.

 

Sfaturi Utile pentru o Companie Bine Organizata Financiar

Cand conduc o mica afacere, majoritatea persoaneler se concentreaza prea mult doar pe scopul de a ob...
Sfaturi de la Experti pentru Antreprenori aflati la Inceput de Drum

Este, cu adevarat, foarte greu sa iti gasesti un loc in lumea afacerilor, mai ales cand esti la ince...
Cum sa Administrezi Relatia cu Furnizorii

Un furnizor se defineste ca fiind o persoana sau o organizatie care ofera produse sau servicii catre...
5 Greselei Comune care le fac Micile Afaceri in Legatura cu Banii

Situatia financiara curenta a afacerii este la fel de importanta ca si servirea clientilor sau gasir...
Promovarea B2B pentru Angrosisti si Distribuitori

Promovarea unei afaceri care are ca actvititate comertul cu ridicata prezinta provocari diferite de ...
Etapele Importante in Crearea unui Model de Business pentru o Firma de Distributie

Un model de business descrie cum o afacere creeaza valoarea si obtine profit. Printr-un model de bus...
Vrei sa incepi o afacere? Tine cont de 3 lucruri de baza

Decizia de a incepe o afacere este entuziasmanta, dar nu te lasa dus de val. Daca doresti ca afacere...
Care este diferenta intre Distribuitori si Angrosisti

Produsele achizitionate de la magazinele tale preferate implica adesea o varietate de surse de distr...
Cum sa-ti Alegi Furnizorii

Alegerea furnizorului potrivit inseamna mult mai mult decat scanarea unor liste de preturi.  Pr...
Ce intrebari sa adresati si cum sa abordati un producator sau furnizor cu care doriti sa colaborati

Odata ce ati gasit un furnizor adecvat, cu ce intrebari il abordati cand luati legatura pentru prima...
Cum sa gasesti producatori sau furnizori pentru ideea ta de afacere

De multe ori se intampla ca antreprenorii sa ajunga in situatia in care pierd din impuls atunci cand...
Cum sa gasesti furnizori buni pentru afacere ta online

Ca in orice alt domeniu, exista furnizori buni si furnizori mai putin buni. In cazul afacerilor de c...
Cateva sfaturi inainte de a contacta furnizorii

Daca v-ati facut o lista de furnizori cu care ati vrea sa colaborati, inainte de a-i contacta e bine...
5 modalitati de a gasi furnizorii potriviti afacerii tale

1.       Contacteaza producatorul Una dintre cele mai eficiente si di...
Cum sa faceti diferenta intre furnizorii autentici si intermediari sau retaileri in mediul online

Înainte de a căuta furnizori, este important să știți cum să faceti diferenta  &icir...