Acest site foloseste cookie-uri pentru functionarea site-ului, care nu pot fi dezactivate si cookie-uri pentru analiza traficului, pentru care avem nevoie de acordul dumneavoastra Detalii

Accept cookie-uri Nu accept cookie-uri

Facebook

Care este profilul cumpărătorilor din marile Centre Comerciale din România?


04-12-2014

Argo Real Estate Opportunities Fund (ARGO) este unul dintre cei mai mari proprietari de parcuri de retail și centre comerciale din Europa Centrală şi de Sud- Est. În România, Argo Real Estate Opportunities Fund deţine patru parcuri de retail: Shopping City Sibiu, Shopping City Suceava, Era Shopping Park Oradea şi, respectiv, Era Shopping Park Iaşi , cumulând o suprafaţă totală închiriabilă de 271.000 mp.

Conform unei cercetări de piaţă realizată în centrele comerciale deţinute de ARGO în România, între 60-87% dintre vizitatori vin în locaţiile respective pentru a achiziţiona produse alimentare; în plus, cei mai mulţi cumpără şi îmbrăcăminte și încălțăminte, “vârfurile” pe acest segment înregistrându-se la confecții în Sibiu (40% dintre vizitatorii centrului comercial inclus în studiu) şi Suceava (cca 37% dintre vizitatorii Shopping City Suceava).

Cosmeticele şi produsele de întreţinere se află pe locul al treilea în topul articolelor cumpărate, cele mai mari procente în acest sens fiind înregistrate la cumpărătorii din parcurile comerciale ARGO din Iaşi (29%) şi Sibiu (23%); produsele IT şi electronicele au cel mai mare succes în Sibiu şi Suceava, fiind achiziţionate de cca 13% dintre cumpărătorii din fiecare dintre centrele comerciale ARGO respective.

Majoritatea persoanelor au vizitat parcurile comerciale cu scopul firesc de a-şi face cumpărăturile, dar studiul arată că mulţi au avut drept obiectiv inclusiv compararea sau verificarea preţurilor produselor, cele mai mari procente în acest sens fiind înregistrate în Sibiu (15,2% dintre vizitatori) şi Suceava (cca 10%). Mesajele promoţionale şi ofertele speciale au atras în centrele comerciale cca 13% dintre vizitatorii Shopping City Sibiu, 10,2% dintre cumpărătorii din Era Shopping Park Iaşi, 8,5% dintre vizitatorii Shopping City Suceava şi 5,8% dintre orădenii care au intrat în Era Shopping Park Oradea.

sursa: retail-fmcg.ro

In Romania, barbatii sunt mai activi decat femeile cand vine vorba de cumparaturi online

Majoritatea românilor (66%) care fac cumpărături online sunt bărbați și doar 34% femei, &...
Afacerile din comerţ au crescut în prima lună a anului cu 6,3% faţă de ianuarie 2014

Cifra de afaceri din comerţul cu amănuntul, cu excepţia vânzărilor auto, a scăzut î...
Preţurile producţiei industriale s-au redus în ianuarie cu 2,1% anualizat, mai mult pe piaţa externă

 Preţurile producţiei industriale au scăzut în ianuarie cu 0,3% faţă  de decemb...
Terenurile agricole s-au scumpit cu 50% în ultimii trei ani

După ce investitorii străini au cumpărat suprafeţe întinse, terenurile agricole s-au scump...
Comerțul cu amănuntul a crescut cu 7% în 2014

Cifra de afaceri din comerţul cu amănuntul, cu excepţia autovehiculelor şi motocicletelor, a cre...
Exporturile României în 2014 au ajuns la un nivel RECORD

Pentru prima dată în istoria României exporturile realizate anul trecut au depășit pr...
2013 a fost cel mai bun an pentru români de la debutul crizei, în ceea ce privește nivelul de încredere

2013 este anul care marchează un nou record pozitiv în ceea ce privește cota de încred...
Care este profilul cumpărătorilor din marile Centre Comerciale din România?

Argo Real Estate Opportunities Fund (ARGO) este unul dintre cei mai mari proprietari de parcuri de r...
Comisia Europeană a decis înfiinţarea Agenţiei Executive pentru IMM-uri

Comisia Europeană a adoptat luni actul de înfiinţare a Agenţiei Executive pentru Într...